Skärtorsdagen!;)

heeej alla!
Idag är det skärtorsdagen och alla Påskkärringar flyger till blåkulla...xD Inte jag dock! Har varit påsktant sååå många gngr nu så jag tror jag står över. Det som är nice är givetvis allt snask xD Mmmmums!<3 Men bea ska gå idag med ngra kompisar så man kanske får smaka iaf...xD Ja ni! Nu år jag ensam hemma eftersom resten av familjen (utom Bea som är hos en kompis) är och handlar. Ebbsing tyckte att jag skulle städa huset men pallar verkligen inteee!!! Aja....Kanske men jag är sååå jäkla baksugen idag så det tänkte jag göra ist! Kladdkaka eller sockerkaka!!! Älskar båda men sockerkakssmeten smäller nog lite högre tror jag fast kladdisen blir goare när den är klar så...xD
Jag hade tänkte gå på bio idag med ngra vänner fast jag pallar inte. Becka ska dessutom ha gäster så hon kunde inte heller...! Det får bli en ngt lugnare dag ida! Resten av dagarna ska vi vara lite fullt upp nämligen:

1.Långfredagen: Till Mormor och käka påskmaat! Morbror min e oxå där haha! kul xD
2.Påskafton: Till landet och käka påsklunch (sill och potatis). Tror kussarna är där! xD
3. Påskdagen (?): Till ngra kompisar (våra kära nyårsvänner) och typ käka middag(a) suuper najsxD
4-Annandag påsk: Vet ej? Har ni ngra förslag? skojja men har inte bestämt mig riktigft..xD

Sååådär! Härmade becka ngt med upplägget haha! xD Ajja...Nu ska jag duscha och sen får vi se vad som händer...xD Ha det braaae! (Ät mkt godis!)
Pussar//AW

 HAhaha!!! Har ni hört denna Develish låt? (Th:s namn innan!!) asså! Den e ganska niice! (Om man gämför med dom andra haha!) Listen! ;)

Kommentarer
Postat av: tindraglad

glad påsk=)

2009-04-09 @ 17:47:37
URL: http://tindraglad.blogg.se/
Postat av: Astrid

Glaaad Påsk ;)

2009-04-09 @ 19:14:36
URL: http://stopnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0