Slapp VS Plugg daag! xD

Hejsan hoppsan!
Ni få läsare vi har (rekomendera gääärna bloggen vidare till alla ni känner! xD) har säkert hört att gårdagskvällen blev as lyckad! Vi bowlade jue och lite bilder från det kan ni se downstairs på beckas fina inlägg xD Vi hade lite problems med att dra hem från simhallen(bowlingen) med tre cyklar och en annika;) Haha! Vi stannade då till vid centrum där det blev lite "konflikter" när det gäller vad vi skulle köpa hehe,,,! Jag ville ha MASSA goda exotiska frukter och typ brämhulltsjuice osv! U name it! Hihi! Så desperat efter nyttigheter kan man bli när man smällt i sig en hel påse Nic nac´s haha! Btw! Tack annika för dom! Sååå jävlaa beroendeframkallande hihi! xD
När vi tillslut drog från Centrum så hade vi med oss ett paket pasta,en paket vindruvor och en påse plommon! yeeey! Fett med niiice!
Vi käkade super good Pasta med köttfärssås hos beckis och när vi hämtat allas grejjor så satte vi oss i soffan och käka frukt+guuummi(frukt)björnar som Annika köpt med sig från Deutchland! (aaa) .Godiset kom inte undan iaf! haha!
Jag läste Annikas FF oxå och den äääägde alllt verkligen!! sååå jävla bäst! Om du läser detta A så blir du tvungen att sktriva mer hihi!"!!(a)
Vi somnade (jag och Annika) vid tyop tre medans våra sömntutors ögonlock föll ngt tidigare.

Vi vaknade allesammans vid tio tiden av att Annikas mobbe ringde. Det var tydligen hennes mormor som bad henne komma hem eftersom dom skulle och shoppa. haha! xD Annika drog och vi andra gjorde frukost och satte oss framför tv:n. Ett tag senare när jag packat ihop mina things så var jag påväg hem, Käka lunch och började smått med Fysiken. När det var klart så var jag ensam i huset eftersom pappa,ebba och bea är på Bio. Ville inte följa med eftersom det var ngn barnfilm haha! Kanske ska gå tyop imårn med mina vänner ist! Vi ska inte se Monster VS Ailiens haha! xDXD
Nu när jag vart såå jäkla duktig med fysiken som äntligen börjar klarna lite så ska jag slappa och kanske skriva en till FF? Vad tkr ni? Om ni läser den så kanske ni förstår bättre! xD
Ha en fortsatt trevlig Onsdag på er!
Kramar//AW

Gummibears(a) Gillar dom Genomskinliga mest! (Typ dom som är mest konstgjorda? haha)

Kommentarer
Postat av: Leia

Haha, söta björnar.

Kramis

2009-04-08 @ 21:40:05
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Astrid

Haha! Jo men visst är dom! xD

Kram på dig meedxD

2009-04-09 @ 19:14:06
URL: http://stopnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0