Slappar farmför datan o tv.n

Sitter och kollar på Desperate housewives, så detta inlägg blir nog lite kort. Vill nt missa ngt xD
Men nu är det reklam så jag passar på ^^^
Jag och astrid har varit iväg på teater, det låter kanske lite löjligt. Men det är riktigt roligt, man får leva in sig i en ny roll ( själv ska jag vara ptrik, en kille som har fått sitt hjärta krossat av sin förelskelse)
Visserligen så är vi väldigt få......
Men vi skulle cykla dit, och då kmr en man som typ syklar som om han tävlade. jag och astrid (båda är väldiga tävlingpeople) börjar försöka komma ikapp. Men vi hann inte, men vi var helt sluuuut efteråt :P

Det var härligt att se att alla blad och knoppar på träden har börjat slå ut. Man fylls av sådan sommarkänsla.
Det luktar t.o.m sommar ^^

Syns imorn Bomb voyage
//Kramar becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0