Sms leek :)


Utmaningen! Gör så här..
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Nej:O typ inget alls...Dd?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hellu!^^ Vad är din adress? ;) :) <3
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Haha! Aww^^ :P men don´t worry jag kmr hem snart xD
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Aa gå in på msn osså^^
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jaså...ok men vi kan kanske höras imårn;)
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
I will förfader min! X''D
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Halsbandet till sandra kom typ inte med av nån jävla anledning !:'( hur går det med fysiken?
8. Vad vill du höra mest av allt?
Om fyra minuter kommer röstmeddelandet ut!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Huhu såg till när du sett! =D
10. Din romantiska replik?
Haha! Jag vet! Mamma stod och snacka kairo hela dagen igår, för vi var på nått museum med mumier xD
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Aww^^ Nepp du är! (A) <333

Haha! syns det att jag har trååååkigt?! ;)


Kommentarer
Postat av: emilia

HAHAHHAHAHAHHAHAAHHAHAAH!! FUCK vikka roliga repliker det blev juh!! x'''D

2009-04-18 @ 22:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0