Snaaaart helg...

..men det betyder fan inte vila -.- Prov, prov, prov.....skjuter mig själv snart!
Aja...dagen började med matte...gick ok men talen e lite sega ;P
Efter det vare SO prov gick väll också helt OK får väl se hur det gick sen ;)
Sen vare engelska. Gick ok. Vi pratade bara engelska med varan i vår grupp, imponerande, vi satsar på högre betyg...
Efter det vare lunch....biff och potatis.,..originellt måste jag säga....
Sedan var det håltimme för några..hade igentligen kemi men skippade den (a) hade ändå glömt mina papper hemma så skulle inte kunnat ha göra nåt...var i korridoren och kastade boll med Carolina, Nanna och Ben (från steamboat) Pratade lite med Gabriel, Brooke och Kali också, fick öva min engelska ;)
Sedan vare HK...smoothie och bullar som ni kanske hört vid dethär laget :P Fick två smoothies efterssom Bernard inte ville ha sin...kan inte beskriva hur fuckin mätt jag blev. Men nu får det vara slut på sötsakerna, måste verkligen skärpa till mig nu.
Har haft knatteträning och egen träning också...fick mina favvo ungar på knatteträningen F-01 de e urgulliga och avgudar mig, såklart..ungefär så som Asta avgudar Georg fast om möjligt ÄNNU mer :O XD
Nu e ja fett utmattad och ska snart sova...har typ inte pluggat ett skit till provet imorrn :S det kommer gå bajs....måste verkligen sk'ärpa till mig nu. Nästa vecka e det ganska lugnt men sen kommer tyskarna och den veckan har vi matte prov, HK prov, engelska redovisning, kemi redovisning....-.- shoot me...men missar HK och kemi redovisning pga aktiviteter kommer göra HK provet en dag senare.........inte mkt extra tid men men....
Ska ladda upp dagens bild kanske skriva lite FF sedan bums i säng ;D
Hare bra =) <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0