Söndag

Idag kan iaf jag vara riktig stolt över migsjälv, jag har nämligen joggat....Vid 4-tiden satte jag och astrid på oss gympadojjorna och träningskläderna, och sprang ut.
Vi tog det lite lugnare för vi är ju inga direkta Carolina Klüft....Men vi gjorde så att vi sprang långsamt, men vi stanna aldrig upp för att gå.  Första jogga vi till Slottet och tillbax. det tog mer en halvtimme.

Dessutom känns det äntligen som om våren kommit, för idag grillade vi.
Man blir så hungrig när man känner när alla andra hushåll grillar, så nu får jag väl sukta er lite då XD

Jag sitter och Chattar med Annika som precis kommit hem från Tyskland.
Hon har haft det underbart, och hon vill tillbaka.
Det är iaf ett gått tecken på att det varit bra. Men man säger ju:
Borta bra men hemma bäst

Vi Hörs väl imorn, och då börjar Påsklovet  "påriktigt"
Fortsatt trevlig lördag Kramar Becka <3


Kommentarer
Postat av: Annika

Borta bra men hemma bäst stämmer aldrig hos mig XD <3<3

2009-04-06 @ 11:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0