Soooooft!

Schuu! Valborg! :D Fett naaaajs....
Har just kommit hem från Gateau där jag varit men Frida, Martina, Nanna, Lisa, Sophia och Louise...åt en morotsmuffins och ben and jerry glassen, sandwichen ;P
Hahah jag och Frida har bestämmt att idag är sista dagen vi ska äta sötsaker sedan inget godis m.m och sen ska vi ut och jogga då vi hinner....hahah  jag vet inte hur många ggr jag gjort detta löfte men nu ska ja fan hålla det behöver verkligen tappa ett kilo eller tjugo ^^
Sitter just och lyssnar på Three Days Grace och njuuter.....det känns fan som sommarlov! Haha fast det e skönt på ett sätt det ger liksom mkt mer energi att veta att snart är det iaf lov :D
Nu ska ja typ plugga lite engelska...ska typ ha l
knatteträning sedan.....det e inte säkert om det är idag men han som håller i det sa att jag skulle gå dit och se om någon kom -.-"
Aja ska åtminstone fixa lite övningar till träningen...kan ju annvända dem nån annan gång om det inte blir träning idag ;)
Ha en uuunderbar valborg, vi kanske hörs :P <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0