superdupertråkigdag

Hej!

Vill ni veta vad jag ha gjort idag?
Absolut INGENTING!!! -.-"
Men aja ... Guess some days is boring ... =(
Men jag har iaf skickat iväg present till sand som fyller byxmyndig på tisdag =)
Ä bara jävligt worried att kortet inte ska komma med, för guben i kassan tejpade bara fast det på paketet -.-"
Annars har jag bara vatt allmänt deppig idag utan nån spec anledning =( Men det ä skönt att bara få deppa ibland, måste inte alltid garva ihjäl sig (vikket man ofta gör i asta och beckas sällskap xD men don´t worry!! Jag uppskattar det VÄÄÄDIIGT mkt osså!! :* :*)
Jaa, men nu sitter jag och hoppas på att asta ska skriva ff, så kanske jag blir på lite bättre humör, för ja orkar inte va deppig längre nu ^^
Så asta om du läser det här och vill göra mig glad, SKRIV FF FFS!! ;D
Huhu aja, ha nog inte mkt mer att säga ... JO!! Annika kom ju hem idag!! Hon hade haft det mkt bla =D hon hade köpt en aaaasaheet affisch som vi ska kopiera så jag få den osså!! :'D
Huhu, Men NU ha ja nothing mer to say :'D

GUUUTEN NAAACHT!! :* :* :* <333

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0