That´s not my name....

They call me hell, they call me stayce, they call me her, they call me .....that´s not my name.....
Nån mer än jag som diggar den låten?!! Man rycks med i den, och den är annorlunda.
Hörde den på EMA, när dem uppträdde live ^^ Får väl lägga upp den sen xD

Idag (Torsdag) Så har dvi bara haft...lr snarare bara jag haft 3 lektioner + lunch xP
Hade först utvecklingssamtal med Pappa, sedan So-prov....gick ganska bra fast inte direkt galant....
Engelska, och jag ska ta ut lite mera info om Irish Traditions ^^ Efteråt Lunch, (biff m sås, potatis)
Det var faktiskt gott, fast potatisen, nja ni vet nog hur den brukar va ;)
Sedan hålis i 2 timmar, då var vi ute i härliga solen och lyssnade på musik.
Alla vi i min klass var ensamma i korridoren, för de andra 3 8:orna var iväg på nån sak xP
Sist var det HK, vi fick göra smothie, med gammla bullar.
Smothien var inte den bästa, men bullarna va´r bra, fast inte färska utan frysta ^^

Nu ska jag somsagt ta ut lite info, plugga till gympaprovet om styrketräning, läsa nån svenskabok
och kanske om jag hinner slappa. Men slappa ligger sisst på listan.

Något lite roligt idag var iaf att Steamboat eleverna, dem från USA gillade TH. Äntligen nåra som vågar STÅ för det dem gillar!!! Ett stort plusstecken åt dem xD

Bomb voyage Kramar Becka<3


Älskar hennes stil, haha se och njut!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0