Tiissddaagg ;)

Helluu!
Dagen började med ett litet läkarbesök..ang mitt knä XD
Sedan bar det av till skolan lagom till bilden...vi fortsatte med våran affisch den e typ klar nu ;P Vi ska först börja redigera filmen nästa vecka...då vi spelat in allt vi ska göra klart på söndag ;)
Sedan vare dags för lunch ;) Fisk -.- Haha amerikanarna gick och köpte pizza och satt och åt i matsalen XD Blev lite avundsjuk måste jag erkänna XD
Sedan vare...hmmmm...svenska? Jo jag tror det...vi fortsatte med typ meningsuppbyggnad men fattade lite idag iaf för en gångs skull XD
Sedan vare håltimme...pluggade lite till biologi provet sedan övade jag med min grupp till musiken imorrn. Det kommer nog gå bra =)
Sedan vare tyska...satt som vanligt och läste min bok ensam i korridoren...kul -.-
Sedan gjorde jag biologi provet...det gick väl lite sisådär men G kmr jag få iaf :D...annars e det nåt allvarligt fel....
Sedan hade jag hemspråk..vi ska börja läsa en bok igen ---...--- Mutter Coursge Und Ihre Kinder typ :S suuuuuuuuuck
Sedan gick jag och Becka hem till Asta...har typ bara vart i hennes hall förut XD Vi pluggade SO men kan typ allt XD borde igentligen plugga gympa och HK men pallar inte....måste läsa lite i Robinson Crusoe idag hatar när man får hem böcker och måste ta eget ansvar att läsa....det går ALDRIG bra för mig! XD
Sen gick jag hem....ska äta snart..pappsen kommer hem från Norge..han har varit och delat upp grejjer i farmors hus med sina syskon...hon mår såpass dåligt nu att hon aldrig kommer kunna flytta hem igen...hon kommer typ inte ihåg mig och mina syskon mer....det e sorgligt att de ska sälja hennes hus för det känns som ett andra hem för mig...har många av mina finaste minnen därifrån...minnerna från farfar bl.a....det e sorglit men allt lever inte förevigt, det e väl bara att acceptera antar jag :/
Nu ska ja hjälpa mamma lite med maten ;P
Hare bra :D <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0