Tisdag...

Hellu....har klätt på mig, ätit frukost, borstat tänderna, sminkat mig (dock bara ögonen) och duschat håret på en kvart....imponerande om jag får säga det själv XD
Sitter och lyssnar på Three Days Grace. De e sjuuukt bra. Ska snart fixa det sista lilla innan ja pallrar mig iväg till skolan. Börjar 10 över 9 vilket e stöööööööööört skönt :D
Nu e det bara fem dagar kvar tills tyskarna kommer :D:D
Det sorgliga med att de kommer betyder att Amerikanarna ska åka.....de e faktiskt fett schyssta men jag vet att det vore idiotiskt att bygga upp nån speciell vänskap med nån av dem de ska ju ändå hem ;) Tyskland ligger ju en del närare måste ja säga.
Men nu ska ja draaa ha en bra dag =)<3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0