Tjena mittbena!

Hellooo... sitter hemma hos Frida som varit hemma och sjuk idag, stackarn :/ Är inte orolig att jag ska bli smittad då jag typ aldrig blir sjuk XD 
Dagen har rullat på....det började as usual med matte. Vi hade vikarie, Kim. Alla hoppa runt och skrek om den jobbiga klass vi e på matten ^^gjorde typ 3 tal XD diagnos på torsdag...inte så lovande hahaha
Sedan hade vi handledning....vi pratade lite och sedan berättade vi "roliga" historier för ingen ville gå promenad XD
Efter detta vare bild. Vi började redigera vår film. 
Efter detta hade vi lunch....redan i högstadie huset sa jag, det luktar fisk. Då började vi säga hur mycket bättre det är då man får ris till fisken, vilket typ aldrig händer, och hur mycket godare det smakar med rätt sås...då vi kommer in i matsalen möts vi av fisk, med ris och rätt sås haha :D ett tecken XD
Sedan vare svenska vi diskuterade våra klassiker typ -.-
Sedan håltimme..jag och Sophia gick för att fortsätta redigera vår film...det visade sig att det blivit sparat på fel sätt så jag och Sophia fick göra om allt -.-
Sedan hade ci tyska. Var klar på fem minuter så ringde jag typ Frida, vi pratade ett tag, sen behövde hon gå på toa så jag la på XD
Sen hade jag hemspråk -.- i typ fem minuter kändes väääldigt nödvändigt att jag väntat i nästan en timme på att lektionen skulle börja -.-"
Aja....sitter iaf som sagt hos Frida nu hon pratar i tele med sin boyfriend så passar på att blogga (a)
Dagens bild kommer då jag kommite hem ;)
Ha en fortsatt bra dag :D <3
//AP 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0