Torsdag!

shuleluuu!
Här e jag igen och sitter proppmätt och skriver haha! Vi gjorde äppelpaj med vaniljsås på hemkunskapen så de talar ju för allt...;)
Eftersom det är Torsdag idag så såg schemat ut såhär (ni kanske redan kan det haha):
Vi började med matte och det var ngn från lärarhögskolan(?) och hon hade gått ngn kurs om hur man bedömer sig själv..? Vi fick lite olika "problemtal!" att jobba med och det gick ju käpprakt åt helvete kan jag ju meddela...!! Hahah! Ja men inget som Kjell skulle titta närmare på så det kändes ändå ganska lungt...xD
Vi hade SO efter det och jag o becka framförde snyggt våra nyheter uaha! På engelskan gick vi igenom typiska saker för Australien och USA hah! Ska typ börja forska om dessa länder bla. Jag tänker nog ta USA-entertainment som mitt ämne! Verkar roligast :D
Lunch:Köttfärssås y spaghetti. Åt mig määäätt! hahA"
Sen hade vi fysikproov! (omg) men det var inte så OMG det gick ganskaa brqa faktiskt ;) E fett stolt jaao! xD (ok...kanske inte ska säga FÖR mkt innan vi fått tbx proven haha!).
På HK gjorde vi ju somsagt Äppelpaj m vanlijsåås! Det låter nog goare än va det blev kan jag nog s´äga hmmm......xD

Efter pluggwet tog jag o Märta sellis hem (emlan o becka på kör) och när jag kom hgem satte jag mig framför datan mohahah!" Kanske borde plugga till ngn av våra 1000 läxor men ska snart göra fransska tsm med becka och milla som kommer :)
Jag har sett lite nya nyheter om TH btw! Inget possitivt dock :/ Jo asso för det första så kommer typ inte albumet ut förns i September och för det andra så sägs det att Tom Kaulitz slagit en 21 årig kvinna(!).
Den 21 åriga kvinnan sägs ha kännt igen Toms bil och gått fram o frågat om han ville ställa upp på bild med henne. Tom sades (enligt kvinnan) ha fimpat sin cigg ut genom bildörren och då hade hon tagit upp den och gnidit mot rutan. Då had ebråket blossat upp och en förbannad Tom gjorde ngn Biatchklapp mot henne eller ngt?" Asso jag tror bara de stackars TH killarna inte pallar med dessa galna fans enymore och det kan man ju lungt förstå!!!! Asså bajs på dom!

Är ni mer intresserade av TH nyheter så kan jag tipsa om en suuper bra blogg som bara handlar om TH!!! Jao! Titta efter vet jag xD

www.kaulitzandthegs.blogg.se

kraaam!//AW


Kommentarer
Postat av: Annika

asså det e hemskt vad fan provocerar dem, de har också rätt till ett privatliv :/...fast detta låter ju lite som om Tom bara tappade förståndet...hoppas det inte e sant....vill att skivan ska komma nu faan!

2009-04-16 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0