Trist väder :(

Nu regnar det!!! buuuhu jag vill ha soligt och varmt.

Har somsagt bara halvsovit ida, varit inne på datan, tittat på tv och slappat xD
Har oxå varit iväg och handlat mat, och Godis...
Imorgon är det ju ehe.....å jag kmr inte på nammnet......Jo Skärtorsdagen :P
Då kommer typ hela vårat grannskap och knackar på dörren, sedan räcker dem fram teckningar de gjort, och så ger man dem godis. Ja alla har vi nog varit påskkärringar.
Jag har varit det mååånga ggr. Man hade fräknar,  sjal och en kastrull för godiset-
Alla ser så gulliga ut, haha XD

Nu börjar hela påskfirandet tkr jag,
På Fredag: låååångfreddagen-ska bort till vänner
Lördagen: Påsk afton- ska inte göra ngt vad jag har planerat
Söndagen: Påsk dagen- ska till farmor i gävle
och sist Måndagen: vi är lediga från skolan ^^

Ja, That´s it
jag hör av mig imorn,
Kramar Becka <3 Bomb voyage

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack, visst är han!



Han är en pudel & fårhund.

Kramis =)

2009-04-08 @ 22:34:11
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: caroline

Sv: haha ååh alla säger det xd kommer ni på söndag? vad kul, då ses vi då ;) <3

2009-04-09 @ 01:57:51
URL: http://caruline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0