trött

Dagens klädsel: chock rosa t-shirt, shorts.....
Dagens smink: hahaxD Kajal mkt.....^^
Dagens låt: Johan Palms nya, Emma-lee tror jag.
Dagens frisyr:  hög toffs, blåfärgad lugg....xD
Dagens saknad: varmare i vattnet, så man kunde bada.
Dagens favorit:  ja helt klart vädret, solen!!!
Dagens humör: Glad men dyster xP
Dagens lunch : ingen....men jag har ätit kanelkex >.<


Jag är tröööött, men det kanske är solen som tagit min energi xD
Vi har spelat in sista delen av filmen, och det blev ingen joggingrunda, min kropp sa Nej.
Vi syns imorn Bomb Voyage
// Kramar Becka <3



Hehe snygga jag, helt osminkad på ena så jag ser lite muppad ut...
och på den andra är jag likblek, men med lite mera smink kanske xD


Kommentarer
Postat av: tomthedon

men blev the movie bra då? =D <3

2009-04-26 @ 18:14:52
Postat av: becka

aaa den blev nog bra xD haha vi får se när man sätter ihop alla delar....

2009-04-26 @ 18:31:07
URL: http://stopnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0