Visste ni detta om mig??

* Jag är väldigt kort typ 1.58 m :P
*Jag hatar ost och skaldjur!
* Jag började gilla TH den 26 Aug 2007
* Jag äälskar att va med mina vänner
* Jag skämtar oftast mkt!
* Har Gröna Lund fobi!
* Har tre missjötta marsvin :/
*Jag älskar att shoppa fast är igentligen inte så modeintresserad
*Musik är en otroligt viktig del av livet enligt mig
* Jag har alldrig käkat Ben and Jerrys!
*Jag har varit på två TH konserter!(a)
*Sommaren är nog den bästa årstiden tkr jag!
*Har bacillskräck och HATAR magsjuka!
*Ska åka till Berlin om ca en månad!
*Är nästan alltid på bra humör...
*Har dåligt samvete så fort jag äter typ godis,chips eller pizza
*Älskar att bada
*Har varit ordentligt kär tre gånger
*Tycker om att motionera (ibland)
*Är ganska slarvig och hatar att hjälpa till hemma
*Har ganska lätt att få kompisar men kan oxå vara rätt blyg
*Jag gråter lätt till film och har gjort det till ex:Ringaren i Notre-dame (!),Björnbröder och Dagboken (The Notebook).
*Hatade att sova över hos folk som liten men nu är det de bästa jag vet!
*Gillar inte att gå och lägga mig för sent..
*Tkr fjortisar är överdrivna som "#"/%/(&(
*Jag tycker mkt om folk som är ärliga och snälla
*Älskar Sushi
*Tyskland är drömresemålet fast jag varit där och ska dit!
*Jag måste tälta minst en gång om året (helst med vännerna)
*Kan må piss av skräckfilmer men älskar spökhistorier
*Har ett landställe en halvtimme hemifrån
*Älskar att åka skidor!
*Skulle hellre dö än att äta en mördarsnigel
*Har alldrig varit i spanien/Frankrike
*Jag älskar fester och gillar att vara bland folk
*Tycker att alla som klagar på oss Th fans kan ta sig i röven och sjunga hallelujah
*Gillar att baka och har VG i hemkunskap (sorry blev tvungen..xD)
* Tycker att piercings är as fint fast vill inte ha en själv
*Vet inte alls vikken gymnasielinje jag ska välja..
*Har fyra hål i öronen
*Går på drama
*Har kännt Rebecka sedan vi var bebisar (innan ett års ålder)
*Har varit i Thailand
*Är lite halvt skogalen ;)
*Skriver världen bästa FF (enligt mig fast jag tkr de andra jag läser äger fett)
*Är databeroende
*Tycker om möbler från IKEA
*Jag tkr mkt om att läsa (om det är en riktigt bra bok)
*Älskar att spela TV spel
*Är dålig på att rita
*Har många favorit färger
*Gillar familjekvällar men såklart kvällar med my best friends(a)
*Vill ha två eller tre barn när jag är vuxen
*Får sällan G på prov...
*Kan vara ganska vidskeplig
*Tror kanske inte direkt på Gud men ngt stort övernaturligt
*Ska konfirmera mig i sommar
*Har 167 låtar på mobben (60% Th)
*Är beroende av speglar
*Är fett mätt just nu haha!
*Tycker att Bill och Tom kaulitz är såå heta (älskar dom mest!!)
*Måste organisera allt och har nästan allt i en spec årdning...
*Älskar mat haha(a)
*Väger 50 kilo
*Har alldrig rökt och vill inte testa heller!
*Tycker att många i min klass (och andra åttor i plugget) är såå jävla omogna!
*Har alldrig brytit ngt ben i kroppen
*Ska praoa på sjukhus (även fast jag är ganska rädd för det)
*Ska få se ett kjejsarsnitt om jag vill på praoen :S
*Vill inte färga håret (eller slinga tror jag)
*Tror på spöken
*Har ngt overkliga drömmar...xD
*Älskar att resa och vill gärna till New york(a)
*Är ni trötta nu? Haha!
*sist men inte minst! Har världens bästa vänner och ni är dom som gör att jag vill gå upp varje morgon! Älskar er mer än allt annat! Pussenuss :)<3<3

//AW



Kommentarer
Postat av: Annika

:) jag visste nog det mesta XD love u 2 <33

2009-04-09 @ 23:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0