090825

Hejsan tjoosan;)
Idag har det varit en oerhört lååång dag haha! Vi började åtta och jag kom hem typ åtta på kvällen! (Vi hade vart på konfa träff från halv fem iofs;) Aja men vi har haft en himmlans massa lektioner idag och tillräckligt med mat fick man ju inte som plåster på såren...(Man kunde ju självklart ta om man ville men sällan att jag försöker få i mig sån där torr fisk som smular sönder sig som sågspån) Innan lunch så hade vi oxå Biologi,vi fick titta på när Kristina "disikerade" däggdjurslungor på ett....inte så frächt sett. Hon fyllde dom t.ex med luft så de såg ut som dom skulle sprängas när som helst! Euuuwk! Har kvar bilden i huvudet fortfarande. Men dagen har varit okej annars (fick tyvärr läxa i C tyska på slutet menmen).
Var somsagt i kyrkan å träffade alla på konfan! (nästan..) Vi övade lite å tog kort i kåpor;) Fick sitta på golvet dårå;P Imorn så är det Onsdag å slöjd tydligen..jag å becka ska göra upp med en viss person som går oss på nerverna 24/7 HAHA! But let´s do what we can to keep it as a seacret u know;)
Hörs imårn!!
Många kramar å pussar/
AW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0