090828

hejsan folk! Sitter å är näst intill död i mitt rum efter den här dagen.. HAr iofs bara haft en lektion (!) men hör på dehär: Först skulle vi haft musik (alltså klockan 08.10) men Alex (musikläraren) var sjuk så vi hade inställt...!! (Kunde haft sovmorgon juu!) Sen hade vi lite hemkunskap å vi fick nya grupper,jag blev med Annika;) Sen så hade vi eller jah menar efter skolfotot hade vi the little hemkusnkapslesson:P Aja men sen så fick vi sluta HK lektionen för vår lärare skulle ha spexfoto med sin klass. Då var klockan halv elva å vi skulle ha spex halv 12..-.- Väänta kunde vi bara inte så jag å Annika plus nåra fler gick till omklädningsrummen å förvandlades till....Luffare haha! Sjukt kul va det med fotot! (förutom att C klassen satt å kollade när vi skulle "posa" så det blev lite sisådär me det...) Sen efter lunch skulle vi haft matte om inte Kjell vart borta/sjuk eller va han nu var, men C klassen som har typ Universums bästa schema slutade direkt då men vi fick minsann stanna för att ha Engelska i en timme!!! Asså jag är helt död nu verkligen,inte nog med det för nu måste jag till kyrkan å öva inför konfan imårn. Kommer ha huvudvärk osv osv men kul å träffa folket! Ska möta Ämmeh...SKITSNART! Åh shiyt! Måste dra! Pussar/ AW Btw: Hoppas du får världens bästa kväll idag älskling! Ledsen att jag inte kunde va med:( Älskar dig sååå sjukt!! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0