090830 videoblogga???

idag var det första nattvarden efter konfan, det var väl kul förutom att man var rätt trött.
Det känns som jag inte fått sova ut nån dag denna vecka !!!'
För det första så har vi INGEN Sovmogon under hela veckan, o sen så har jag fått gå upp 8 eftersom jag skulle till  kyrkan. Men en rolig o minnesvärd konfirmation har det varit i allafall XD

Var hemma hos astrid idag, vi tittade på hennes nya data^^ Kollade in webben osv. försökte videoblogga men det fanns ingen mick vilket man behöver...Men jag kanske kan försöka gör det på min ;)
Vill NI att jag ska börja videoblogga??!! :S

Skola som vanligt imorn, inget hurra från min del i allafall :(
 Sen så är Mormor o Farmor är här just nu, farmor ska väl till Gotland imorn tror jag...

Ska lägga ut en bild på mitt älskade Kors, som jag fick av mamma o pappa <3
Ska hälla upp en skål cihps oxå XD
 Hörs Bomb Voyage
// Kramar Becka <3






Har inte Riktigt lika bra webb som astrid <3
(bilden längra ner under rubriken : Right Now) XD

Kommentarer
Postat av: Kaulitz

HAHHAHA seriöst...tänker du skämma ut dig och resten av töntarna ÄNNU mer? SNÄLLA GÖR VIDEO INLÄGG...ett gott skratt förlänger livet. Kommer då alltid garva ihjäl mig.

patetiska människor

2009-08-31 @ 21:19:46
Postat av: Kaulitz

HAHHAHA seriöst...tänker du skämma ut dig och resten av töntarna ÄNNU mer? SNÄLLA GÖR VIDEO INLÄGG...ett gott skratt förlänger livet. Kommer då alltid garva ihjäl mig.

patetiska människor

2009-08-31 @ 21:20:05
Postat av: ??

du som just skrev det där är ju helt jävla fucking dum i huvudet om du tycker att dom är såå jävla töntiga osv varför i helvete läser du då deras blogg? och du sitter och säger att dom är patetiska om det är ngn som är det är de ju du ! Jag kan nästan slå vad om att du säger så för att dom gillar tokio hotel eller? jag sitter inte och skriver skit taskiga saker bara för att dom gillar ett band som man själv kanske inte gillar.



HUR JÄVLA STÖRD I HUVUDET FÅR MAN VA? FUCK YOU!

2009-09-01 @ 13:48:25
Postat av: Sara

Videoblogga!

2009-09-01 @ 18:30:20
Postat av: Linda h

Jag tycker att ni ska videoblogga ;)

2009-09-01 @ 18:31:13
Postat av: Nanna

gud vad roligt, ni borde videoblogga =)

2009-09-02 @ 20:52:03
Postat av: annnika

men gud lyssna inte på dom ,,, ni är bäst! vidoblogga det vore jätte kul :) föresten fest på fredag? jag menar måste ju fira älsklingstvillingarna hehhe xD <3

2009-09-02 @ 20:54:03
URL: http://pplalwaysleave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0