Aldrig mer parfym...

...i ögonen -.-
Det var så här att efter skolan skulle jag till kyrkan. Jag var super stressad o skyndade mig att dusha o byta kläder m.m.
Precis innan jag skulle gå iväg ska jag bara spruta på mig lite parfym. av nån anledning råkade jag rikta strålen mot ögat, så när jag klämmer så kommer skit mycket i mitt vänstraöga :O
Det börjar bulta o svida. så jag sköljer ögat gång på gång, medans min mascara rinner o hammnar i ögat så det svider ännu mer...
När jag sminkat mig på nytt, så ser jag helt muppad ut. Ett illrött, öga ( som ser ut som jag har gråtit i timmar, eller blöder i ögat) o ett annat öga som ser "normalt ut" Så när jag kommer in i kyrkan o ska träffa alla konfrimander så tittar alla lite konstigt på mitt "rödaöga" XD
Jag säger bara en sak....ALDRIG MER IGEN!!!

Har stått o provat ut något jag ska ha på mig imorn, det blir nog en vit-prickig volangkjol, o ett vitt linne. Får väl lägga ut en bild imorn kanske ^^

Hörs Bomb Voyage
// Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0