Annika on the liiine =)

Tjena tjena alla Stopnow läsare!
Hoppas allt e bra med er. Tror iaf att era kära skrivare har det sjukt kul på sitt konfa läger, jag hade det iaf as kul på mitt =)
Så, antar att de som e th fans hängt med bland det senaste? Pallar iaf inte babbla upp det.
Tänkte ge lite låt och artist tips hehe, har lite blandad musismak så det ska nog bli interessant.

Okej, först ut är en av mina favorit artister Eminem.
Sjukt bra rappare med sjukt grymma texter och skit najs sound!
Nåra grymma låtar: Loose yourself, mockingbird, snake that, och crack a bottle.


Sedan har vi den tyska musiken. Tokio hotel såklart men annars gillar jag:

Jimi Blue: Key To The City, Sick Like That, och flera andra låtar.

Bushido: Ching Ching, 4,3,2,1 (vielen dank aggro berlin), Flug LH3516

andra tyska artister/band: Killerpilze, Aloha From Hell, Aggro Berlin M.f


Här kommer band och låtar som jag börjat lyssna på tack vare carro, och de är MYCKET bra.


Placebo: Pierrot the clown, running up that hill, every you every me m.f

Nine Inch Nails: Hurt, Every day is exactly the same  m.f.
Broder Danie: Only life i know, Shoreline m.f.

Aja, nu orkar ja inte skriva mer, klockan är 02:18 såå

sov gott
<3
//Annika (pplalwaysleave.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: Anna

NIN e gryma lyssana på 'Closer' det va bara det xD

2009-08-05 @ 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0