Breathe

This is the air i breathe..This is the air i breathe
Your holy presence livin in me

This is my daily bread..This is my daily bread
Your very word spoken to me.....

And i......i´m desperate for you
And i......i´m lost without you

-ii-


Förklaring:
Den här låten/lovsången Breathe är/var en av mina favoriter från konfalägret! En så underbar känsla att sitta där på kvällsandakten med levande ljus,trä rummet,atmosfären,rickard med sin gittarr,ja allt saknar jag å just Breathe får mig att minnas den underbara känslan frå Andakterna på Åkerögården 2009!
Imårn konfirmeras vi tre,vi liksom bekräftar vår tro. Kommer bli en stor dag (inte bara för att jag får min nya dator..) så får se hur mkt som kommer bloggas på kvällen men under dan kan ni nog räkna med uppdatering!
Hoppas ni haft en bra dag och Trevlig helg! ;)

Kramar/
AW


<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0