Det närmar sig..

...ett ord som för många svider i ögonen- skolstart. Personligen så tkr jag inte att det ska bli sååå hemskt men gud va jag vill ha längre sommarlov haha! HAr saknat vissa som jag inte träffat på lovet..;) Läxor o prov däremot..! Usch.

Idag har jag som jag sa igår softat en hel del. Har hjälpt morsan lite oxå. Annars har det verkligen inte hänt något som är värt att skriva om här så jag får helt enkelt gå in på ett annat,trevligt ämne:)
Tokio Hotel såklart!! Idag (den 18 Augusti) sägs det komma ut en snutt av den kommande singeln AUTOMATIC/ AUTOMATISH! MTV skulle tydligen ge ut den enligt kenzas blogg! Hon ska dessutom få åka o se dom Live nu den 27 (dom spelar för första gången upp singeln då!) så jag säger bara SHIT VA JAG OXÅ VILL TILL KÖLN O SE DOM!!!!!!!!!!!!! Vill oxå jobba på MTV o få massa coola erbjudanden! Någon mer som är avis?

Ikväll ska jag oxå softa..;)
Hare brao;)
xoxo/
AW



En bild på "gammla" TH *snyft*! Aja men man måste va öppen för förändringar trots allt..;) <3

Kommentarer
Postat av: Annika

saknasakna, älskaälska

2009-08-18 @ 19:51:03
URL: http://pplalwaysleave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0