Första skoldagen *SUUUCK*

Hejsan vänner!
Den här dagen har varit ganska blandad kan man uttrycka det..VI började som bekant vid halv nio och då gjorde vi inte så mkt..Snackade med våra mentorer och hade oss. Vi lekte en hel del oxå vilket inte riktigt är min favvo men kul att träffa alla (nästan) var det ju! Btw så känns/känndes det sjukt konstigt när vi öppnade dörren till högstadiehuset imårse och gick in. Min första tanke var typ- Nu kommer alla stora nior stå här vid väggarna och betrackta en.. Men sen kom jag på mig själv,Jag går i nian nu! Jag e ingen liten skit längre (JAg är inte lång men vem bryr sig?) jag ska fan börja Gymnasiet nästa år hööhö! Asså den tanken va verkligen fett random!

Vi slutade tack o lov efter lunch (hör o häpnad,vi fick FISK idag och det är första skoldan!!! Hur sjutton tänker man då???) o då drog jag o dom bästa människorna som finns,till stinsen för att fixa en grej haha;) Kan avslöja att det slutade med att vi stannade där hela eftermiddagen hahah! ;) <3

Imårn ska vi på utflyckt med klassen (?) På måndag oxå btw.....-.-

Hare braa!!
Pussar/
AW



ÅÅHH!! Har totalt kärat ner mig i High boots! Älskar höga klackar å dessa modeller passar sjukt bra i höst! Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0