Good or Bad?

StopNow:

Smoking!
Ursäkta mig men rökning är väl hur onödigt som helst! Visst folk tkr att det är gott efter ett tag å att det blir som ngn social grej men finns det ngt positivt?? Svar:Nej!! (Självklart kan man tycka tvärt om men detta är endast va jag/vi tkr!)
Om cigg slutade säljas skulle folk sluta dö i Cancer å allt skulle bli bättre än nu!!
Tåls att tänka på..inte sant?


StopNot:
Parfymer!!
Japp...dom som känner mig väl vet att jag är snäppet intill GALEN i Parfymer haha! Alla olika dofter som "designats" av många olika kändisar osv..!
Varje gång jag ska åka utomlands finns det oftast ett måste,nämligen att gå in på Taxfree å spana in alla underbara dofter! Min favvo just nu (som jag önskar mig till konfirmationen) heter Fresh Blossom och är av de populära märket DKNY!
1:a på dofttoppen:D


Kommentarer
Postat av: Annika

Min parfym =)....det andra ska inte ens kommenteras...hehe <333

2009-08-23 @ 21:56:59
URL: http://pplalwaysleave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0