"intressant" fakta om mig ^^

1. Tre namn jag lyssnar till:
Rebecka, Becka, Reebook...

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

hmmm....att jag lyckat skaffa sånna underbara vänner XD

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
å ännu en svår :S kanske att jag har lätt för att se fel på mig själv...

4. Detta är jag rädd för:
Höjder, men typ inte från effeltornet...mer från ett högt träd om ni fattar ?!!

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
kramar, prat o musik <3

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Inte vara tyst för länge, le när jag skrattar XD

7. Detta tycker jag om att göra:
Har typ svarat på det men...prata, skratta, musik, va med familj/vänner...

8. Detta vill jag göra just nu:
sätta mig i en bekvämare stol ^^

9. Bästa känslan:
Att man lyckats med något svårt, o e stolt över sig själv.
Och kärlek fast....

10. Värsta känslan:

Kärlek kan vara värst oxå :( men jag gillar inte när man är stressad över något :S

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
snygg, gillar mig för den jag är, rolig, social....

12. Är jag kär just nu:
mhm ;)

13. Jag vill gifta mig:
när jag blir äldre =)

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
skaffa pojkvän XD, gå på th-konsert och typ ha ett Skitbra liv ^^

15. Min käraste ägodel:
hmm...datan, där har man lix massa bilder m.m.

16. Något jag vill ha i present:
 vet inte riktig :S Bill <3

17. Detta har jag på mig just nu:
sportshorts o en koffta :)

18. Favoritkläder:
jeans och ett linne tror ja...

19. Favoritdjur:
Är inte så förtjust i djur...men hundvalpar e sååå söta

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Rock, pop, R&B typ allt från himmel till jord

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Dark side of the sun, Automatic/automatish o Decoy med paramore Fan jag har så många ! :O

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
roligast- bild,
tråkigaste- kemi, nästan alla...


23. Stjärntecken:
skytt

24. En bok jag gillar:
som jag vill vara,

25. En film jag gillar:
th-dvderna och tv4-humor

26. TV-program jag gillar:
Vet inte... gillade desperate Housviwes när det gick

27. Favoritdoft:
nja...parfymer gillar jag ju XD Blommor

28. Detta äter jag helst nu:
eeeh..äpple

29. Dricker helst nu:
Vatten

30. Favoritgodis:
choklad och lösgodis

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
tyskland, usa o till ngt varmt XP

32. Färgen på mina ögon:
VULKANER-gröna med orange i mitten typ....

33. Min längd:
162 kanske :S

34. Jag tror på:
Gud ^^

35. Jag spelar:
musik på radion ;)

36. Person jag beundrar:
Bill, han står för den han är !!!

37. Så här bor jag:
villa hehehxD

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Typ två i mitt rum :O

39. Det här tänder mig:
en tändsticka;)

40. Det här gör mig avtänd:
näspetare XD haha

// becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0