Kräftskiva!

Hejsan!
Vi har precis haft kräftskiva i vårt biga växthus! Sjukt trevligt och as god dessert,mohahah! Däremot är kräftor inte min grej (inga andra skaldjur heller för den delen!) men jag fick nöja mig med korv m bröd olite annat tsm med småbarnen haha;) Annars har jag chillat idag mee. Va en sväng i Centrum med tjejerna oxå å tog ut korten från Åkerö! Inte de bästa men helt okej för att varit tagna med en engångskamera haha!

Jag har just insett att nästa vecka är heelt fullspäckad i min kalender förutom söndagen då,men annars! Orkar inte rabbla upp det nu men kanske imårn eller så:P
Mjoo..det var det. Nu ska juag softa lite till framför datan å gotta mig i allt häärligt skvaller! Love it<3

Vi hörs!
Pussar!
/AW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0