Luffare.

Har föröskt leta fram något att ha på mig till spexfotot imorn. Luffare ska vi föreställa^^
Tror jag ska ha mjukisar, en stor skjorta och en hatt. Sen får man väl tova till håret o typ göra sig "smutsig" i fejjan.
Vi slutar iaf tidigt imorn, 15.00... Ska bli så himmla skönt med helg.

Imorn är det repetion inför konfrimationen oxå, själv ska jag läsa upp en text, medan 6 pers. ska göra rörelser till det jag läser. Hoppas ingen blir sjuk till på lördag, det är så många som är det nu :(
Sen finns det säker nån som har svininfluensan. Men som jag hörde på radion ( NRJ ) så säger dem att den inte är så farlig, att det är som en vanlig influensa. Fast den är ny o lättare för att spridas.

Vi hörs Bomb voyage
// kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0