Magproblem...

Hejsan!
Ja nu ni läsare...! Tänkte dela med mig av mina magproblem för er haha! Nej men har känt mig konstig i magen ända sen igårkväll.... Undrar just vad det kan va? Asså emilia har samma problem typ men hon har dessutom haft det längre! Nästan en vecka! Man börjar ju undra snart asså. Men men,annars är de flesta fökylda å febriga. Tror nästan inte att det finns ngn som inte känner sig lite krasslig men om du inte gör det så va glad haha!
Usch...pallar inte gå till skolan imårn:S Får se hur det blir med den saken men vill verkligen inte bli sjuk nu!!
Aja..sorry för konstigt inlägg men det är de mest aktuella just nu så...JUSTE! KOmmer upp med Good or Bad snart!

Puss/

AW


Mmmm! Tacka vet jag proviva haha;)<3


Kommentarer
Postat av: Anna

ASTA!!! Bli INTE sjuk :D Puss <3

2009-08-31 @ 22:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0