Måndag 24

åååå Utflykter är verkligen inte min grej. Det blir alltid boring o jag vill bara hem -.-

 
för det första var det strålande sol vilket var ett STORT plus!!! men...*han i let´s dance juryns röst*
...men jag hade svarta byxor på mig...vilket var mitt fel ^^ inte smart val direkt :O
Jag är inte så mkt för att skriva o gå runt och orientera sig fram, o svara på frågor :P
Alla som känner mig vet att orientering INTE är min starka sida...
Vi gick aldrig vilse ^^ men vi lyckades ta en enorm genväg, så vi kom före alla typ.XD

Jag gillar inte klassutflykter, det är helt enkelt inte min grej...

Imorn blir det upp med tuppen, skola schemat börjar "påriktigt" :P
Får inte glömma skåpsnyckeln  hahaXD

Hörs, Bomb Voyage
// Kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0