Mitt bästa tips ;)

Måste bara tipsa er läsare om en fantastisk hårinpackning, jag tvättade håret idag och mitt hår är hur lent som helst ;)
För er som har trassligt hår, som lätt blir tovigt, men även för er som har (som mig) "vanligt hår", som inte tovar sig är denna inpackning superduper XD
Värt att testa ??!!! ^^
Garnier fructis för lite över 50- lappen ;)

Min dag har inte varit så olik gårdagen, har målat ett pece-tecken på ett linne. Det blev rätt coolt faktiskt :)
Det ska torka i 12 timmar, så den får hänga o torka över natten...

Imorn måste jag upp lite tidigare, måste hinna göra en pastasallad till vår "skolutflykt" till stan.

Hörs imorn
Bomb Voyage// kramar becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0