Morning!

Heeejsan!
Klockan tickar mot lunchtid och jag ska snart börja fixa med det..Mamma jobbar,pappa ska till gymmet,ebba e i stan (as usual) o bea har två kompisar här som jag ska sköta om...!! Pallaaaa!! På Torsdag börjar skolan oxå o det är ju kanske inte årets höjdpunkt-.-  Men ibland slår jag upp min´fina pimpade bibel o läser allas grymma kommentarer! Det är kärlek på hög nivå! Alla som har min Facebook kan se alla sjukt fula bilder på mig från lägret o fler kommer säkert:S HAha min starka sida är verkligen inte kort så oroar mig lite för skolfotot...!!
Hur som helst så är det en tråkig Söndag i mitt liv idag och ´jag måste fräsha upp mig lite efter lägret.
The Voice verkade inte bli någon succé igår..jag var inte där (dödstrött,lyssnar alldrig på The voice) så är inte så insatt men flera av mina ´lägersyskon skulle dit så undrar just hur dom hade det..?

Hörs av sen!
 xoxo//AW


Jag å min kusin Maria på Farmors åttiårsdag...känns som hundra år sen..oj! Förlåt farmor;)

Kommentarer
Postat av: Annika

men det blev en lyckad söndag till slut iaf =) <3

2009-08-17 @ 00:15:21
URL: http://pplalwaysleave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0