New computaa (a)

ÄNTLIGEN haha!
Jag,pappa å syrran har vart på  Media Markt där vi kollat på datorer hela morgonen;) Härligt tidsfördriv tkr jag då men..
Man blev verkligen heelt knäpp när man såg alla laptops! Rosa,röda,glansiga,stora,fina! Det fanns verkligen allt för alla smaker.
Hittade en ganska bra dator tillslut till ett lagom pris enligt pappa (ca: 4500 spänn..) men den får duga! Eftersom jag inte fick de allra dyraste så fick jag ist bra högtalare till! Är fett glad trots allt,bara det att jag får inte börja använda den förns min konfirmation nästa Lördag:/ Aja men den som väntar på ngt gott väntar alldrig för länge!;)

Hörs?!
Pussar//AW^


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0