Onsdag 19, sista dan i "friheten"

Nian, här kommer lilla jag ^^
Det känns så konstigt att man ska börja nian, äldst i skolan...Bara ett år kvar i grundskolan ;)

Var på Kicks, där jag fick gå en "smink kurs" de sa typ vilka färger som passa mig, la en make-up osv.
Det blev väldigt fint, riktigt så brukar det inte bli när jag sminkar mig hemma. Så proffsig är jag inte :S
Men nu vet jag att brunt o lila framhäver gröna ögon XD

Resten av dan försökte jag att städa igenom mit rum. Har typ 5000 tidningar som jag aldrig läser, typ Bamse, KP m.m.
De skickas av till tippen... Sen har jag rensat av alla mina smycken. Gick inte så bra, men jag la allt i en låda där det får ligga tillsvidare.

Ska gå och få min "skönhets sömn" , får inte glömma min skåpsnyckel imorn XD
Hörs Bomb Voyage
// Kramar Becka <3

Saknar alla underbara människor <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0