PAckaaaa

ÅÅÅÅÅÅÅhhhh!!!
Jag får damaamp!!! 0.o Allt bara ligger i högar över hela mitt rum och ingenting e som det borde huhiu! Har inte gjort ngt annat idag än att packat och funderat på vad jag ska ta med på Konfa lägret nu i ca två veckor. Nu när vi varit på landet och jag som varit på massa andra ställen i sommar vet att jag behöver mkt i ngra dagar men shit va mkt jag kommer behöva ha med mig på lägret då :S Har dock skurit ner på allt så någorlunda blir det kanske...Men jag e långt ifrån klar..
Men på Måndag ska jag på läger i två veckor o ägna mig åt Jesus o Bibeln så det står härliga till. Undra om jag kommer ha kopa på mig i skolan tillomed.....(man vet ju inte hur pass hjärntvättad man blir lixom..) Ser fram emot allt ändå! Grymt att bara åka hemifrån en tid igen innan plugget börjar. Längtar lite ibland men har inte börja sakna allt så hysteriskt som det kan va (missta mig inte men man längtar ju isf till att träffa alla man inte umgås med privat typ....inte själva plugget!!) Men vi får se! Kommer ju inte kunna uppdatera under tiden då men kom på att bästaste Ankan (Annika,vår forna bloggmedlem som driver bloggen pplalwaysleave.blogg.se) kanske har lust att uppdatera till oss under tiden! Ska fråga henne om vi ses imonn:) Kanske ska träffa henne,Ämmeh o Becka imorgon om allt blir som det ska (har dock sjukt mkt att göra men vill så gärna:/)

Hör av mig innan jag åker!

Puss o kram
/AW

<3

Kommentarer
Postat av: Annika

Abooow...nepp inget möte ida -.- tyskar på besök..hah men jag kollar ju in på bloggen, e en trogen läsare XD klart jag kan skriv lite ibland, då jag bloggar hos mig med =) Ni alla tre får ha det sjuuuuuuuuuukt bra, saknar er särigt mkt! Vi höres då ni kommer hem, lovve love <3 <3

2009-08-02 @ 13:12:03
URL: http://pplalwaysleave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0