Passa på....

Ja, nåra lovdar kvar, sorgligt nog.
Men på något sätt vill jag ändå till skolan, om man bortser alla prov, läxor osv...
Men det ska bli skönt att börja allt. Just nu ser mina dagar lika dana ut ( nästan)
* jag går upp
* kollar på tv
* frukost
* datan
* äter
....
Jag vill ha lite saker att göra, På Konfan var det schema anlagt hela tiden. Varje minut ^^


Idag har jag varit på stan med, Elin, Lollo, Michelliiin, Ämmeh....
Jag fick prova att dricka creamy caramel frappe, vilket var Elin o Lollos favvo.
Typ som kaffe, men glass....skit svårt att förklara :S

Hörs Bomb Voyage
// Kramar Becka <3



Ämmeh, Elin och två Frappe XD <3


Lollo och Michelliiin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0