Short moments of my day..

yep,idag är det Onsdaen den 26/8..INgen vanlig dag för min del hehe. Jag firar nämligen 2 år som TH fan idag å de tkr jag e värt en applåd;) Coolt att mitt liv har förändrats så enormt since that day!!! Har hänt ganska mkt idag men tänkte dra allt lite snabbt.
Vi började 8.00 med SO å det va fett tråkigt hehe..fick typ börja läsa om 1:a världskriget å som inte de vore nog satte vi ut ett provdatum,22 Septmber:'( Vi fick iaf sluta fem minuter tidigare eftersom Petter skulle ner å ta en kaffe HAHA.. Efter de hade vi Kemi-.- Behöver jag säga ngt mer om det? Vi hade slöjd sen haha,jag;becka å Annika e dom ända tjejerna i klassen som har trä slöjd så vi får stå ut med alla supernormala killar i vår klass., Efter lunch hade vi Matte å INSTÄLLD franska! Första gången i världshistoroien juu! ;D Vi slutade strax efter två!
Hemma hos Becka bakade vi kladdkaka(a) Kan ju nästan nästan receptet utantill;) ....ja vem vet..kanske MVG i hemkunskap?!
NU ska jag...typ ta en dusch å hoppa ner i min gosiga nattdresss å typ läsa hehe;P Börjar åtta imårn med franska (har heelt glömt franskan asså,Bonjour kommer jag iaf ihåg hehe;)

Vi hörs folket!
Pussar å kyssar/
AW

Btw: Ska va luffare på spexfotot tror jag haha! Vi har typ Fjortis VS Luffare men pallar inte va fjortis igen (vår film på bilden hette Fjorre vs emo å jag va fjortis så nej tack;)

Kommentarer
Postat av: Annika

själv har man sovmorgon till 20 över nio haha

2009-08-27 @ 00:02:02
URL: http://pplalwaysleave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0