Snart...

så ska jag iväg till kyrkan för att konfirmeras men iofs är det ett tag kvar (klockan är snaart ett vilket betyder att becka å resten av grupp 1 ska göra sitt men vi konfirmeras inte förrän vid 4 tiden..) ska va där kvart i tre så ganska snart måste jag gå..! Hehe,jag är ivrig å vill ha det över på ett sätt men ändå inte! KOmmer kanske bli svårare att träffa alla då:( Usch! Sen så börjar jag oxå känna mig lite halvt förkyld nu (bara en tidsfråga innan jag blir riktigt sjuk men hopppas absolut att jag ska bli bra!!) . Har därför knarket lite vitlök när jag ändå höll på med Tzazikin till ikväll. Vi ska ju ha gäster då så nu har vi mkt att göra!
Lägger kanske ut Tidsfördriv 2 om inte ngt annat kul händer snart!
Hare bra!
Pussar/
AW

Kanske ska ringa å säga grattis till Bill och Tom snart oxå! 20 bast! Stora män nu asso! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0