Spa

Tjulili bloggen!
Har precis målat naglarna klart och tvättat bort min ansiktsmask. Jag och mina systrar har typ som en tradition att ha ett mini spa dagen innan skolan börjar. Jag är ganska säker på att vi inte är ensama men för er som inte gjort så förrut kan jag rekomendera det! :)
Däremot så skulle jag göra fransk manikyr och det slutade som vanligt i...juste typ arabisk manikyr (KAOS!) (inget illa menat till araber haha!!) . Jag är verkligen ingen ordentlig människa när det kommer till sånt haha! 

Annars så har jag vart i Centrum ganska länge idag för att Emilia skulle fixa en sak som kanske är lite hemlig hehe...Vi får se om ingen annan avslöjar något vill säga. Jag små shoppade lite när vi väl var i centrum. Ansiktsmask,skolkalender och lite present stuff till min kära vän Anna som fylller 15 på Lördag<33!
Annars så har dagen varit lugn mysig och en sista dag på sommarlovet:/ Usch! Vill inte tänka så men det är ju sant dessvärre...Aja,skönt att ha ngt att göra ifs. Vissa dagar på sommaren (inte många den här sommaren) har varit riktigt boring och man vet liksom inte riktigt vad exakt man ska göra.
Hur som helst så börjar vi halv nio imorgon så jag måste gå upp tidigt igen :( Konfan hade ju oxå tidiga mornar men då väcktes man ju as knasigt av ledarna..nu kan jag ju inte be pappa komma in med två grytlock o bara banka för att jag ska vakna hahah xD (Eller jo men alldrig i livet!)

Nu ska jag kanske skriva ett till inlägg så vår blogg blir lite mer uppdaterad hehe..(dom andra bloggarna tycks ha somnat hähä)
Hare bäst!
xoxo/
AW

     

    

HAha! Sista bilden har inget med mitt inlägg att göra men blev bara så tvungen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0