Tidsfördriv del 1

Heheh!
Nu ni,tänkte jag (AW) intrudisera en grej på mina inlägg;) Alltså,ibland när jag har fett tråkigt så kan jag lägga in ett antal frågor som jag sedan svarar (så ärligt jag kan) på! På de sättet får ni "lära känna" mig bättre och jag får ngt att göra;D
Let´s start!

Snabba frågor - TIDSFÖRDRIV

Brukar du komma i tid: Nästan alltid!
Vad hade du i din mun senast: Godis(a) <3
Har du bra kondition: NEJ! (speciellt inte nu efter de slappa sommarlovet! Måste ut å jogga becka!)
Hur lång är du: Menar du inte "hur kort är du? " Hmm..1.58 lite drygt..
Hur känner du dig just nu: Lite halvt ont i halsen å blev helt plötsligt rätt pigg av dehär men annars e jag väldigt trött!
Hur upplever du dig själv som person: Glad,omtänksam,humoristisk,envis liten hormonbomb! Haha xD
Vanligaste färg på dina kläder: Oj! Allt från ljusa glada färger till svart,brunt å sånt men kanske oftast svart ändå...
Kan du laga mat: Jag vill så gärna svara ja på den för de mästa kan jag laga om jag följer receptet N O G A.
Vad jobbar du med/pluggar du: Har precis börjat 9:an i grundskolan
Vad har du på dig just nu: Ska snart duscha så jag har bara ett vitt o ett rosa "pös" linne på mig. Under har jag Bh å trosor...(om jag nu ska beskriva såå ingående..)
Har du någon fobi:Ost,mördarssniglar,magsjuka typ...lite bacillskräck oxå..
 Hade du en bra kväll igår: hmm..nja,lite sen kanske men helt okej!
Vilket är ditt senaste inköp: Hårspray,sminkborttagningsmedel,godis :P
Din favoritdryck på morgonen: Varierar men Juice eller Oboy
Projekt just nu: va? Konfa kanske?
Vilken tid gick du upp idag: halv sju as usual-.-'
Var fick du dina senaste pengar ifrån: becka som va skyldig mig lite slantar xD
Har du sovit i din egen säng inatt: Nope..
Vad hade du sönder senast: Kommer inte ihåg faktiskt..
Senaste alkoholintag: typ cider på konfan (0.07 %)
Har du haft mörkt hår: När jag var bebis hade jag kolsvart hår hehe! ;)
Är du morgonpigg: Nej!
Vem snackade du med senast: Ebba,min syster
Stjärntecken: Skorpion
Varm favoritdricka: Varm oboy! (a)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Bruker älska å dricka en riktigt god saft då! Ev:Vatten eller juice
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inte sånt!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Kommer inte ihåg!
När hånglade du senast: pass..xD (psst,becka de va just dehär vi pratade om;)
Saknar du någon just nu: jaa!
Hur ofta loggar du in på LunarStorm:Jag är inte medlem
Gillar du dokumentärer: inte speciellt men kan va intressant ibland!
Vilka språk kan du prata: flytande svenska såklart men sen kommer väl Engelska,Franska och lite Tyska.
När fikade du senast: I eftermiddags
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): ibland blir jag förbannad för ingenting men man ska passa sig för att snacka skit om mina vänner eller någon i min familj! Tokio Hotel är jag iofs väldigt van vid att folk kommenterar men blir ibland sjukt irriterad på de med! Dra åt ********!!!!!!!!!!! hehe,ni ser..PMS?


Sådär ja! Del 1 avklarad! Vet inte när nästa del kommer men vi får se!
Hörs imårn!
Pussar/
AW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0