Tidsfördriv del 2

Hejhopp!
Haft en bra dag? Tycks om nya designen?
Här kommer frågor som jag nu ska ta mig an,Here we go!

Senast sedda filmen: En princessas dagbok 1 tror jag haha;)
Senaste impulsköp: Callipo Cola,Mums!
Bästa promenad: Ingen anning,typ ngn mysig kvällspromenad?
Favoritgata: vet inte 
Favoritgalleri:
?
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma kanske...konstigt påstående
Fikar gärna på: bra ställe med mke goda bakverk:D
Bästa lunchställe: Sushi/Kina/Thai/Italiano resturang (Donken har jag heller inga problem med!)
Favoritgrönsak: Asså helt ärligt vet jag inte men gurka e gott..
Favoritfärg: Olika!! Rosa,svart,brunt,lila,rött lalaa 
Bil: Ouf..vet ngn som gärna skulle vilja svara på den men ingen aning själv...Volvo är coolt haha!
Favvoskor: Pumps,Stövletter med hööög klack!
Motionerar: HAhaha..hade jag inte den förra gången?! Ska börja på allvar snart! Låvar;)
Det dyraste jag köpt: Skor som kostade rätt mkt kanske?
Bästa fyllekäket: Pass
Dansar helst till: Bra pop
Bästa romanen: är intresserad av böcker men läser inte så mkt..vet inte vilka av böckerna jag har läst som e en roman hehe...*skäms på mig*
Favoritprodukt på Apoteket: Va? Jag knarkar inte precis...! Nejmen de beror på vad man behöver tyyp!
Bästa förfestmusiken: Ngt så man kommer igång!
Reser helst till: Tyskland,NY,LA,Thailand,Afrika,italien,grekland
Älsklingsljud: Bills röst<3
Mitt sämsta köp nånsin: HAHA,hoppande bönor på Julmarknaden för några år sen! De dog typ på en gång å kostade 10:-/st! Jag köpte tre;)
Är du bekymrad över något just nu: Njaa...vill inte ha svininfluensan precis..!
Favoritland förutom sverige? DEUTSCHLAND<3
Längtar efter: Nämner inga namn men det finns några stycken som jag saknar väldigt ofta..:)
Gillar Allsång på Skansen? Gjorde kan man väl säga men tkr de skulle va kul om man samlade ihop ett gäng å åkte dit ngn gång..
Senast lästa papperstidning: Hänt Bild tror jag haha;)
Senaste telefonsamtal: Farfar HAHA...
Haft sex me någon av ditt egna kön? Nej!
Kär: Mjaa;)
Varit i Polen? Nej
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 32
Vill du ha / har du barn? Vill gärna ha senare!
Hur många resväskor äger du? 1 röd
Tittade du på tecknat när du var liten?  Jaa:)
Vad var den senaste musik du lyssnade på? TH ofc<3
Vad är det bästa med dig? Att jag är jag å är helt unik! (Märks det att jag gått i kyrkan ett tag haha?)
är det sämsta med dig? Otålig,vet inte faktiskt..
Hur var du som barn? Liten,pratade väldigt t y d l i g t och älskade att spela teater å läsa höögt så alla hörde! Busfrö var jag i ett nötskal!
Har du bra kontakt med din familj? Ja då!
När hånglade du med en man första gången? med en man haha?
Har du varit kär? jaa
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande?  pass...HAHA
Hur stora fötter har du? 38/39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0