Trött som satan!

Hej zzzZZz!
Sitter halvt död framför burken och typ halvsover.. HAr vart hos Anna Bonde på middag för att fira Martin (hennes lillebror) hans 4 års dag:) HAn fick en gullig liten ryggsäck av oss med Cars på;)
Som ni säkert ser har en av TH:s nya låtar läckt och jag gillar den ganska nkt trots bills fallset HAHA! Tkr bara det är gulligt faktiskt;) Vi var på Furulund och åt middag (Annas mormor o morfars coola hus/museum) o massa annat trevligt folk var oxå där,bla Bernts föräldrar som typ är från Tyskland. Vet ni? Dom kännde till TH och hade följt dom sen dom började för ett par år sedan!!!!! HAHA!! Dom e typ åttio bast och visste verkligen sjukt mkt! Bernts mamma bah: Hur mår Gustav nu förtiden efter olyckan? Jag blev helt paff men sjukt glad! Dom har Tyska kanaler hemma så det var typ därför;) Nu dunkar hela mitt huvud och jag längtar till att få krypa ner i min nybäddade säng:) Imorn har jag bestämt mig för att ta det lugnt. Bra va? Milla o becka ska till stan med ngra från Konfan men pallar inte tyvärr så det får bli en annan gång:/

Nu ska jag fixa mig klart sen så blire NattiNussan//MAMMUT HALLAL

Höres/
AW

 
HAHAH! KOnfa minnen! Fråga inte vad vi gör;) (Notera mig i svart typ i mitten av bilden)

Kommentarer
Postat av: Annika

du tycker ärligt låten e bra? :S asså seriöst..vadå emo? och gitarr soundet e helt förstört...byebye till tokios egna sound liksom...hoppas de andra låtarna e bättre :/ <3

2009-08-18 @ 06:47:26
URL: http://pplalwaysleave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0