DAGENS ^^


Dagens...

Humör:
Rätt trött, o en sak som känns så mysko är att vi bara gått i skolan 2 dar!!! det känns som flera månader o jag har redan börjat bli trött på att gå upp innan halv sju varje morgon -.-
Väder: lite kallt, o senare när vi slutat började det spöregna. Tur att man satt inne ^^
Mat: Pizza, känner mig nyttig apropå att jag åt kladdkaka till mellis... Men gått är det iaf !
Frisyr: flätor, men det är lite svårt för eftersom jag har uppklippt så hänger typ hälften av håret utanför.
Klädsel: Min älskade Fashion against aids tröja, med texten "rock hard fuck safe" som är köpt från HM.
Tokio har designat den dessutom <3
Smink: neutralt, vilket kan vara så skönt ibland XD
Bästa: Att vi fick slutat 1 timme tidigare för att Franskan var inställd. Och det var första gången vi slapp att ha vikarie :P
( vi sluta 14.00 istället för 15.15 )
Sämsta: Skollunchen, att vi fick potatis idag med. ett plus var att vi inte fick lax igen, men nu har jag ingen lust att få samma potatis flera dar i följd...
Längtan: Th-albumet Humanoid, och solen ^^ Sen vill man ju alltid ha lov ofc!!!
Tv-Program: MTV, musikvideor o massa musik såklart.
Låt: Black eyed peas, Boom Boom XD


Bomb Voyage
// Kramar o Pussar Becka
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0