2009 goes 2010 :P

Heeej alla :P

Idag har jag typ städat, städat, vatt inne på datan, städat, kollat på TV, städat ... KUL DAG!! xD
Anledningen till att jag har städat så hemska mycket idag är för att vi ska ha gäster i morgon, bland annat Rebeckas familj :)
Vi kommer typ ha några små tävlingar på för-/eftermiddagen och sen går alla hem till sig o byter om o så, o sen träffas alla här o äter mat o sånt :P mäkta kul!! :D

Just nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha för nyårslöften, har däremot bara kommit på två:
*att gå rakare i ryggen/nacken (min nacke är as-random, typ krokig på nått vis "/)
*att prata tydligare o se gladare ut ;P nått som mina föräldrar tjatar om HELA tiden -.- xD

Har ni något nyårslöfte? :P

Ha ett gott nytt år nu allihopa, kommer nog inte hinna skriva nått i bloggen imonn, detta blir nog det sista inlägget för det här året ^^

// Ämmeh <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0