Billig Måndag^^

Tjuu bree!
Idag är det Måndag igen och en ny vecka har börjat^^ Kul kanske eller bara jobbigt? Hmm..närmare jullovet iaf!
Och vad har hänt idag då?
Jo först kom jag till becka lite försent som jag tydligen börjat med lite hehe^^ Inte bra asså!
Svenska stod först på schemat. Blev skriva på våra typ berättelser och jag var ju otroligt seg i huvet så det blev inte så mkt men aja....är nästan klar iaf!
Efter detta var det SO prov och det gick väl bra^^ Var en av dom sista som satt kvar somvanligt hehe. Jag behöver verkligen tiden för å veta vad jag ska skriva på dom sista frågorna hehe.

Efter lunchen så hade vi Franska och fick tbx proven som var snabbrättade.....fick omprov på en uppgift:/ Bra Astrid..
Men aja. Hade hoppats att jag inte skulle ha ngra fler prov nu men nejnej. P A L L A men det va inte så mkt att ha omprov på men iaf^^

På gympan fick jag plötsligt panik eftersom vi skulle bli tvungna att visa upp ngt redskap för klassen och jag kan typ bara stå på händer mot vägg och göra kullerbytta framåt.....sket i å visa upp men får göra det för Maria sen ist:).....
Oj,nu låter jag som värsta IG barnet bara för det:S Haha,så dålig är jag väl inte..:S


Men nu ska jag inte tärra er med mer oviktig information;P

Ha en bra kväll ist så ska ni oxå få förra veckans GB oxå:P Håll ut^^


Puss
//AW


Billig Måndag.... vet inte riktigt varför jag tog denna bild och rubrik men denna dag har varit rätt så meningslös.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0