Dagen

Dagen som kallas Lucia(13 december).
Dagen började inte speciellt bra eftersom pappa kom in hoppandes och sjöng "Sacta Lucia" med sin vackra sångröst..haha,cp?
Men iallafall så pallade varken jag eller mina systrar gå upp tidigt å kolla på Lucia firandet som förresten går på repris och enligt pappa och mamma var skitbra;)
Aja pallar inte iaf;)
Jag och resten av familjen (utom ebba) åkte sen till kyrkan iaf och kollade på deras lucia grej. Bea var med i kören! Så sööt!//stolt syster!
Sen när jag kom hem bestämde jag å Lollo att vi skulle baka julgodis efter lunch (bra timing,inte sant?) så det blev så. Dock inget jätte julbak men vi lyckades svänga ihop en smaskig chokladkola (våran version,har inte smakat det än men lollo sa att det var gott)! Köpte grädde på Hld centrum (HAHA) och sen hade vi ingen kakao är väl historien bakom att det blev vår egna version;)
Kul hade vi iaf men blev tvungen att gå sen när hon skulle på dans den lilla ungen;)<3
Då drog jag till Emilia och vi stack till centrum för att köpa julklappar men för min del blev det bara en vitamindryck och tre pingvinstavar till mig själv(: Så kan det gå om man inte har med sig tillräckligt med pengar:S

Oj,detta blev ett långt inlägg fullt med intressant information;)
Nu ska jag snart plugga franska till mitt lilla omprov impårn;) kul va?

Ni ska få lite kul bilder som representerar min dag,dock inga från vårt lilla julbak men iaf;)



Fin bild som jag paintade i mårse^^ fin va?


MM......kanske inte jätte god men kände mig "nyttig"!


Söta Emilia shoppar loss^^


Ha det bra så får ni GB sen^^

hejdå
Puss
//AW




Kommentarer
Postat av: Louise

jag har delat dom nu och lagt hälften i en liten fin påse till dej ;) hela min familj tyckte dom var jätte goda!:D <33

2009-12-13 @ 19:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0