första julklapparna ;D

Shuhuuu!! :D

Idag ska jag gå med Asta till centrum eller stinsen (antar jag) o köpa första julklapparna för detta året haha xD känns bra, det är 11 dagar kvar till julafton o jag har inte köpt en enda present :-S Bra jobbat där Emilia!! xD

Hoppas bara Asta blir klar med julgodiset snart så vi hinner dra iväg ;D måste nämligen laga mat sen, har dum HK-läxa, måste laga min favvorätt ._.

Aja, hoppas ni hittills har haft en bra luciadag o ätit många lussebullar o peppakakor (nått jag absolut inte har gjort idag haha ^^) gillar inte lussebullar :()

// Ämmeh <3




Sen kommer det jobbigaste ... Slå in de förbaskade julaklapparna haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0