Gäster!

Hej folket!
hoppas det är bra med er,med mig är det ganska bra iallafall trots att vi inte har jullov än...............inte förräns på Tisdag har vi jullov och på Måndag har vi vanliga lektioner(?) .......jag vet,det är helt cp. Men vad gör man inte för en extra dag i plugget med mysiga lektioner?^^
HAHA,idag är det iallafall (älskar och skriva det!) Fredag och det känns super bra! Dock ingen Idol men istället får vi besök av min Idol,min morbror Anders och hans fru Anna-karin! Ska bli kul att träffa dom för båda är så sjukt sköna och roliga=)
Nej men nu pallar jag inte skriva så mkt mer..vi hörs!
Ha en bra fredag nu folks så hörs vi så småningom;)

Pusspuss
//AW
 

hehe..han (Anders,min morbror.) har en blogg som han alldrig skriver på..dock ett inlägg som vi gjorde tillsammans med honom i september 2008! :O haha,tiden går snabbt........^^   familjenbra.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0