Good or bad?

haha^^
känner mig lite seg på detta plan..blir alltid försenat typ men som jag brukar säga, bättre sent än alldrig!

StopNow:

Luriga Pennvässare:

haha,hörni!
Ibland är pennvässare helt cp som dom i skolan tillexempel.
Visst är det irriterande till tusen när man ska vässa sin penna och den går av ist för att vässas. Jag hatar sånt och speciellt när det är prov på gång..då vill man bara show the fuck off till läraren och slänga pennvässaren i väggen..sån e jag^^


lurig sak^^ speciellt dom man vevar haha, USCH!




StopNot!

Snälla vänner!
Stoppa alldrig snälla vänner för det är verkligen livsviktigt!
Jag har då då världens bästa vänner enligt mig och dom kan jag lita på till 90% iaf hahaxD ne,skoja men kan lita på dom och det känns ju jätte bra såklart^^
Utan vänner är man helt förlorad nästan (om man inte mår jätte bra i sitt eget sällskap!) men jag har insett hur viktigt det är att behålla och bevara dessa vänner och underbara organismer (låter som kristina,biologiläraren..). Och trots allt detta så lämnar jag ändå emilia kvar på skolan utan att höra av mig eftersom min mobil är hemma. SMIDIGT!¨
Aja,sånt e livet och jag kan inte rå för att jag är bäst?
Känner att detta inlägg börjar bli lite cp och omoget så jag stoppar där men glöm inte:

VÄNNER ÄR LIVET!<3<3

Några av mina bästa vänner:^^

Rebecka^^



Emilia^^



Anna^^


Annika^^


Detta är bara några av och utan "inbördes ordning! Alla är lika underbara^^" Har såklart några fler från konfan som jag inte glömmer i första taget!

Ni vet vilka ni är och läser denna blogg bla;)


Kommentarer
Postat av: fotonich

Vilken fin blogg du har (:



P.s sugen på handsmycken ? Jag säljer nämligen och har även julrabatter nu (:

2009-12-14 @ 17:56:30
URL: http://fotonich.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej! Haft en bra dag? Kram /M

2009-12-14 @ 19:55:31
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anna

<3

2009-12-15 @ 11:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0