Good or bad?^^

Kanske borde flytta denna till Måndagar istället haha^^ Nejdå,har bara inte haft tid men nu kör vi^^<3:

StopNow:
Vuxna Gratisätare:
Haha,alltså rubriken kanske inte säger er någonting men om jag säger så här: Hur jobbigt är det inte på en skala när föräldrarna (eller vissa småsyskon som heter Beata kanske...........) tar ens godis t.ex. HAHA,utan att fråga/BETALA!
Haha,om man ändå har betalat den själv så måste ju dom som tjuväter också ge en slant som direkt går till välgörande ändamål(typ mer godis då..)^^ Jag är allt en riktig godisråtta som ni kanske märker/vet mina kära vänner haha^^ Kulijul!

Btw; buu för gratisätare på båtar/resturanger och annat! Vilket liv! Dom borde skämmas!!


StopNot!:

Snälla Busschaufförer!

ja,tummen upp för busschaufförer som är lite trevliga för en gångs skull! På bussen för ett tag sedan fick jag liksom åka på min bussremsa trots att tiden gått ut (WOW) haha,men vissa är ju så jävla stränga och tråkiga när det kommer till dedär^^ okej. Det kanske inte är världens roligaste jobb men det är faktiskt jävligt värt det att va snäll och trevlig iallafall. Då mår man bättre plus att andra blir gladare! Ja,en sån ynklig sak som en glad och trevlig busschafför kan faktiskt pigga upp mångas dag^^
När vi var i Berlin,(jag och Rebecka) så fanns det typ as många sura och elaka busschaufförer och hela stämningen blev as mycket sämre av det men sen så kom det typ någon snäll och trevlig vilket gjorde oss och säkert många andra på bussen mkt gladare:D


Han såg inte så snäll ut haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0